Ja tenim el vídeo resum del Viatge de benchmarking a Corea!
Llegir mésUn dels objectius principals de la Fundació Vincle des del seu naixement és treballar perquè l’ús del català a l’empresa i, per tant, en el món laboral, s’incrementi considerablement, ja sigui en l'àmbit intern com extern (consumidors). Per això, animen a les empreses a presentar-se a la nova convocatòria d’ajuts impulsada pel Departament de Política Lingüística, per poder tirar endavant els Plans lingüístics d’empresa (PLE) que es poden vehicular a través d’aquesta subvenció, i encara més quan fins al 70% del seu cost pot ser subvencionat.
El període de presentació de les sol·licituds és vigent des del 31 de desembre passat fins al 26 de març del 2026 a les 14 h.
Si hi esteu interessats/des, podeu posar-vos en contacte amb Vincle al correu electrònic info@fundaciovincle.cat o bé trucar al 691 913 169 i adreçar-se a Jordi Manent.
Més informació: https://fundaciovincle.com/2026/01/20/animem-a-presentar-se-a-la-subvencio-per-a-limpuls-de-la-llengua-catalana-a-les-empreses/
Ja tenim el vídeo resum del Viatge de benchmarking a Corea!
Llegir mésCompartim documents d'interés, el recull de premsa i les valoracions dels membres que han participat en el viatge!
Llegir mésFemCAT, en col·laboració amb Junior Report, ha elaborat una nova unitat didàctica vinculada al programa Escola i Empresa que s'ofereix aquest curs als centres educatius.
Llegir mésJa està disponible l’informe anual del curs 2024-2025 del Programa Escola i Empresa, que connecta el món educatiu i empresarial des de fa 15 anys.
Llegir més© 2025 Fundació d'empresaris de Catalunya